A közös élmény

RoadBuster

RoadBuster

Szlovénia, ide vissza kell még jönnöm

2018. augusztus 08. - roadbuster

Egy ötnapos hosszú hétvégét sikerült kiütnöm az elmúlt hetekben. Az út során Pirant - egy gyönyörű olasz hangulatú tengerparti várost fedeztem fel, majd egy izgalmas, Indiana Jones hangulatát idéző cseppkőbarlang látogatáson vettem részt , ezt követően a Predjamai várat fedeztem fel. Egy kis Ljubljana és végül a Bledi tavat és környékét ismertem meg. Óriási, meseszép. Na de a részletekről majd holnap. Addig is egy kis ízelítőként egy "magazin" jellegű fedlapot csináltam az egyik képemből.

elso_cimlap_sarga_kerettel_2.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://roadbuster.blog.hu/api/trackback/id/tr4814169607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása