A közös élmény

RoadBuster

RoadBuster

Balatoni Gasztro túra, avagy egy hosszú hétvége másképpen 2.0

2-3 nap

2018. július 26. - roadbuster

Az előző nap nem ettem keveset, de legalább sokat!

Reggeli előtt egy kis pancsolással kezdtem a napot, mivel a szálló közvetlen átjárást biztosít a strandra. Ezután korgó gyomorral bandukoltam le az étterembe. Bőséges választéka van a hotelnek, így mindenki megtalálhatja a számára legmegfelelőbb reggelit (édes, sós, zöldség-gyümölcs, felvágottak, virsli, húsok stb.). Az előző napi kaja bumm után igyekeztem lightosan indítani a napot, ezért itt nagyon keveset ettem.

Aki több napot tölt el a városban, annak tudom ajánlani a városban található kilátót, amire sajnos nem tudtam felmenni, mert felújítás alatt volt, de elnézve a helyszínt, szép lehet a panoráma onnan. De útközben is találtam némi megmosolyogtató helyet. Egy madárlakokkal telerakott kerítést. Mindenféle "építészeti stílusban" készült otthon a madarak részére.

 

A következő úti cél Balatonszemes, ahol a Kistücsök étterem konyháját vettem gorcső alá.  Persze az ide vezető út során sok szép várost, látnivalót meg lehet nézni (Fonyód, balatonboglári gömbkilátó stb.. Mivel eléggé elidőztem a vízi örömökben, így az idő szűke miatt ezekre a helyekre majd máskor megyek el.) Ezért én csak egyszer álltam meg, egy gyönyörű napraforgó mező mellett, hogy ezt a képet elkészítsem Nektek (ilyen cool legyen a nyaratok): 

 

napraforgo_szemcsiben_logo_nelkul.jpg

 

Megérkeztem a Kistücsökbe. Jó hideg limonádé várt, és a következő ebéd menü:

  • Kacsamájpástétom friss házi kenyérrel
  • Paprika krémleves sült zöldségekkel
  • Vargányagombás vaddisznóragu grillezett puliszkával
  • Házi krémes gyümölcshabbal

 

A paprikakrémlevest annyira nem sikerült megkedvelnem, de a többi rendbe volt… a házi krémes…ahhh, hiába voltam már tele, azt befaltam, nagyon jó volt. Itt, a Kistücsökben egy szívmelengető élményem is volt, mivel egy régi, kedves, balatoni vendéglátós időszakomból ismert kollégámmal is összefutottam, akit több, mint 10 éve nem láttam (egy szezont lehúztam a Balcsin, Siófokon még ifjú koromban J).

 

Tovább haladtam és Siófokig meg sem álltam. Na ez az a város, ahol rengeteg programlehetőség van. Most egy kis hajózásra vágytam, hogy a kellemes  ebéd után a tó közepéről csodáljam a gyönyörű tájat, a vízen lebegő hajókat, vitorlásokat. Megnyugtató élmény volt.

Úgy döntöttem végül, hogy a nap hátralévő részében, illetve másnap már itt maradok a városban és a kajálást kicsit visszafogva pihenek.

az M7-esen mindig csak a távolból szemléltem Miksa huszárt, most viszont hazafelé jövet úgy gondoltam megér egy misét, hogy lekanyarodjak és megtekintsem. Kb 5-10 perc távolságra van a sztrádától a 12,5 méter magas, a világ legnagyobb huszár szobra. Mivel már a nap is lemenőben volt, így egy elég hangulatos képpel búcsúztattam ezt a hosszú hétvégét.

miksa_huszar_logo_nelkul.jpg

Remélem tudtam új helyeket ötleteket adni. Gyönyörű szép útvonalon lehet végigmenni a Balaton körül, rengeteg élménnyel lehet gazdagodni. 

Következő utam Szlovéniába lesz, ahol 5 napot fogok eltölteni. Az útitervről később írok, már nagyon várom! Annyit elárulok, hogy izgalmas helyszíneket, programokat állítok össze, ami pároknak, családoknak is egyaránt érdekes lehet, amire aztán mindenki személyre szabottan tud építeni.

 

Szép napot RoadBusterek! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://roadbuster.blog.hu/api/trackback/id/tr4014138225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása